niedziela, 11 września 2011

Dziś przed południem

poszliśmy sobie na spacer. Postanowiliśmy przetestować po raz kolejny aparaty Franulka. Usiedliśmy przy zaporze w Karpaczu a Franiu brykał sobie pomiędzy ludźmi, śmiał się i dokazywał. Było super:)
Znajoma mama wcześniakowa sprzedała mi dwa patenty na zabezpieczenie aparatów i problemy z zatyczkami - zatyczki trzeba posmarować czymś tłustym (ja użyłam oliwki dziecięcej), wtedy przylegają pięknie do kanału słuchowego i aparaty nie piszczą. Z kolei sprawdzonym zabezpieczeniem jest tzw. kid's klip. Dziś założyłam go Franiowi pierwszy raz i...jaka ulga!:) Wreszcie nie zaglądałam mu co pół minuty przez ramię i nie sprawdzałam, czy krasnal nie zgubił aparatów:)

Kid's klip


Taki jestem uśmiechnięty mały człowiek:)


Robaczki kochane:)







Mamo, ja juz chce pobiegać!:)


Narazie będę brykał po mojemu



Każdy sposób dobry żeby wspiąć się w górę:)


Upał dziś jak w lipcu to i pic się chce

5 komentarzy:

  1. Takie piękne zwyczajne rodzinne popołudnie. Fantastycznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki!
    Aguś, najwyższy czas aby Franiowi do chodzenia dać BUTY! Zobaczysz, od razu będzie lepiej chodził. Zapytaj swojej rehabilitantki jakie poleca. Buźka!
    p.s. piszę od nowa, bo mi się "Franiowi" napisało małą literką :-/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!! I jakie postępy:) Franuś jest slicznym i usmiechniętym chłopcem i wielka w tym Twoja zasługa:) I jak bryka:) to się nazywa miło spędzony czas z dzieciaczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak przedpołudnie było tak zwyczajnie fantastyczne DPS:)
    Kajka - w planach było czworakowanie na trawie ale trawa w słońcu była, wiec wyszło na latanie w skarpetkach:) Jedyne buty zaakceptowane przez p Artura z IMiDz i naszą p Natalie są zakryte. Za ciepło na nie było. Poza tym Franula robi tylko kilka kroczków potem się męczy juz. P Artur powiedział, ze decyzja odnośnie własciwego obuwia zapadnie jak mały bedzie już chodził.
    Ana, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję