wtorek, 16 lutego 2016

Nie do poczytania


Dobra dusza wczoraj w nocy dała mi znać, że na stronie Radia Doxa jest opublikowana audycja, do nagrania której zostałam zaproszona w lutym. Sama tego nie wypatrzyłam, bo - przyznam szczerze - średnio ogarniam już efekty wszystkich działań książkowych. Najważniejsze jednak, że efekty są.
Jestem teraz w koszmarnym niedoczasie, bo gonitwa książkowa jest straszna. Mam nadzieję jednak, że niedługo uda się dopiąć wszystkie sprawy i będzie trochę spokojniej.
Nie mam czasu tu pisać i z weną jakoś kiepsko w tym zabieganiu i zmęczeniu - wybaczcie, nadrobię wszystko, dziś tylko zapraszam do posłuchania audycji, jeśli oczywiście  macie ochotę i chwilę czasu. 
A sama pędzę dalej.


„Duże sprawy w małych głowach” – czyli jak oswoić dziecko z niepełnosprawnością, Radio Doxa



Przy okazji podaję link do zbiórki na pomagam.pl - będę wdzięczna za udostępnianie informacji o zbiórce i jej wspieranie. 


1 komentarz:

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję