czwartek, 12 marca 2015

Pomoc dla rodziców




Cieszę się ogromnie, że udało się zorganizować w Opolu spotkanie, które zostanie poprowadzone przez Joannę Piwowońską z projektu pomoc dla rodziców
Wystarczyło jedno zdanie pozostawione w komentarzu na FB do Joanny, jeden telefon do dyrekcji Frankowego przedszkola z prośbą o udostępnienie sali na spotkanie, żeby machina ruuuuuszyła. 
I to z jakim impetem!
Dobrze, że są na tym świecie tacy pozytywnie nakręceni ludzie:)

Warsztaty odbędą się 11.04 o godz. 10:00 w przedszkolu "Bajka". 
Skierowane są one przede wszystkim do rodziców dzieci z niepełnosprawnościami, mile widziani są jednak także terapeuci i wszystkie osoby zainteresowane tematem. 
Podczas spotkania rozdawane będą darmowe materiały, odbędą się także konsultacje indywidualne dla osób zainteresowanych.
Warsztaty są oczywiście bezpłatne, trzeba tylko zgłosić swój udział w nich - zgodnie z informacją na plakacie.

Jutro powinnam otrzymać z projektu plakaty na spotkanie oraz plakaty całej akcji i zacznie się akcja plakatowania Opola.

yeah;-)

5 komentarzy:

  1. Warsztaty dla rodziców to jest to :) W gdańskim PZG swego czasu spotykaliśmy się co jakiś czas - tylko po to, żeby się wygadać, żeby poczuć, że nie tkwi się samemu w dysfunkcji swojego dziecka, że Ci ludzie obok, też czasem są zagubieni jak my... Dało mi to dużo siły :) Mam nadzieję, że te warsztaty będą znaczyły dla Rodziców tyle, co dla mnie tamte spotkania :)
    Jowita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te w Opolu będą miały trochę inny charakter, myślę jednak że dzięki nim będzie możliwość poznania ciekawych ludzi i nawiązania nowych znajomości.

      Nie macie już tych spotkań w PZG?

      Usuń
  2. Są, tyle, że ja pogodziłam się tymusiowatością Tymka i przestałam mieć potrzebę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, chciałabym poznać Twojego Tymka.
      I Was wszystkich..
      Super by było się spotkać po tak długim czasie znajomości wirtualnej, prawda? :)

      Usuń
    2. Bywamy czasem we Wrocławiu... może się kiedyś przejedziemy kawałek dalej :)
      No i zapraszam nad morze :)

      Usuń

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję