wtorek, 13 października 2015

Migaj.eu dla rodziców

Rok temu znalazłam gdzieś informację o tym, że na krótki okres czasu został otwarty dostęp do platformy edukacyjnej migaj.euZajrzałam, pokazałam Frankowi i...wsiąkliśmy. 



Gdy robiłam to nagranie, nie przypuszczałam, że kilka miesięcy później poznam Olgierda Kosibę i Olę Włodarczak. Poznałam, uczestniczyłam w kursie przez nich prowadzonym i coś tam jeszcze razem kombinujemy. Bo to fajni ludzie są. W dodatku z wieeelkimi serduchami. To od nich dostałam album OZO do wykorzystania w domu z Franiem i wiele cennych wskazówek. Wczoraj zaś odbyłam rozmowę wieczorną z Olgierdem, po której po prostu skakałam z radości. Dlaczego? 


Rozmawialiśmy o pewnych znajomych mamach z dziećmi migającymi i w pewnym momencie Olgierd powiedział mi, że udostępni platformę migaj.eu za darmo rodzicom, których dzieci potrzebują języka migowego do swojego rozwoju. I nie chodzi tu tylko o dzieci głuche, lecz także takie dzieciaczki jak na przykład nasz Franko (!!!!!!). Darmowy dostęp będzie obowiązywał aż do końca roku 2016, a jeśli będzie taka potrzeba, zostanie on przedłużony. 
I tu przychodzi czas na moją rolę w tym projekcie - ponieważ Olgierd i Ola są bardzo zapracowanymi ludźmi i nie ogarną tej akcji, poprosili mnie, aby pomogła im od strony technicznej. Krótko mówiąc rodzice, którzy chcieliby otrzymać darmowy dostęp do platformy migaj.eu, proszeni są o kontakt mailowy ze mną (dzielny.franek@gmail.com). 

Jak ja uwielbiam poznawać takich Ludzi!!!!! 
Jest moc!!



Ps. Puszczajcie informację w świat, nich trafia do rodzin, którym dostęp do tej platformy edukacyjnej pomoże w codziennej komunikacji z dzieckiem.

6 komentarzy:

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję