czwartek, 14 marca 2019

W świecie elfów

Jakiś czas temu wydarzyła się rzecz dla mnie niecodzienna - zostałam poproszona o objęcie patronatem ogólnopolskiej konferencji "W świecie elfów. Afazja dziecięca i inne zaburzenia komunikacji. Objawy diagnoza oraz terapia".
Wnikliwie przeanalizowałam program, zasięgnęłam jezyka w środowisku i już wiedziałam, co powinnam zrobić - bardzo Wam polecić to wydarzenie (przy okazji żałuję, że sama z braku czasu nie mogę w niej uczestniczyć). 
Organiazatorami są Wydawnictwo Edukacyjne i Niepubliczny Instytut Kształcenia Nauczycieli Wydawnictwa Edukacyjnego. Nie bez znaczenia jest dla mnie fakt, że konferencja ta jest organizowana we współpracy ze Stowarzyszeniem Razem Rozkodujmy Afazję.

To wydarzenie dla rodziców i specjalistów - nauczycieli, terapeutów, logopedów, psychologów, psychiatrów, młodych adeptów studiów logopedycznych, neurologopedycznych i kierunków pokrewnych związanych z terapią afazji dziecięcej.
Jeśli jesteście rodzicami dziecka z afazją na pewno nie możecie tam nie być.
Wszystkie informacje o konferencji znajdziecie na stronie Organizatora.


Będę wdzięczna tym z Was, którzy wezmą udział w konferencji i zechcą się podzielić wrażeniami ze mną po jej zakończeniu.

9 komentarzy:

  1. This was a really great post! This post was exactly what I was looking for. Thanks!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm appreciate your writing skill. Please keep on working hard. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo poważna oferta kredytowa

    E-mail: simondurochefort@gmail.com
    Whatsapp: +33 7 56 94 93 46

    cześć
    Jestem Simon, udzielam pożyczek każdej osobie, firmie i stowarzyszeniom bez wyróżnienia rasy i kontynentu, które pragną według następujących kryteriów:
    Wybór kwoty: od 5 000 do 20 000 000 EUR.
    Wybór okresu spłaty: od 1 do 20 lat. Zwrot jest 3 rodzajów: miesięczny, roczny lub pojedynczy.
    Roczna stopa oprocentowania: 3% kwoty pożyczki.

    E-mail: simondurochefort@gmail.com
    Whatsapp: +33 7 56 94 93 46

    Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post.Keep sharing. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry :) czy blog będzie jeszcze dzialac? To już bardzo długi czas bez wpisów, a ja sprawdzam i czekam....

    OdpowiedzUsuń
  6. Podbijam pytanie poprzedniczki/poprzednika :) Czy blog będzie jeszcze działać? Tęsknimy!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is lovely. keep it up.This is so lovely.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję