wtorek, 3 grudnia 2013

Dla Nikosia

Franio i Nikoś na turnusie letnim
Raz na jakiś czas piszę o naszych przyjaciołach, także tych potrzebujących pomocy. Dziś będzie właśnie taki wpis.

O Ani i Nikodemie usłyszałam pierwszy raz na początku tego roku, gdy na FB i blogu Ani ruszyła dla nich akcja pomocy. 
W noc Sylwestrową rodzinę obudził pożar - zapaliła się wadliwa instalacja elektryczna w mieszkaniu, które wynajmowali. Zginął tata Nikodema, mąż Ani, jeden z kuzynów Nikosia, drugi zaś odniósł ciężkie obrażenia. Ania i Nikoś cudem uszli z życiem z tej tragedii.

Nikosia i Anię poznałam na letnim turnusie dzieciaków. Wczoraj przyjechali do Opola na terapię i przy tej okazji nocowali u nas. Nie będę pisała tutaj, o czym rozmawiałyśmy do późnej nocy i jak trudne to były rozmowy, ale każdy może się tego domyślić. Pomyślałam dziś w nocy, że napiszę tu o nich i zwrócę Waszą uwagę na banerek umieszczony od kilku tygodni po lewej stronie tego blogu, który kieruje do zbiórki na rehabilitację Nikodema w roku 2014 na siepomaga.  



Po traumie pożaru u Nikosia doszło do poważnego regresu - ten mały chłopiec bardzo potrzebuje wsparcia terapeutycznego. Celem zbiórki trwającej do 31.XII jest uzbieranie  10.200 zł, stan na dziś to 1.266 zł. Nie zostało już dużo czasu do końca miesiąca a Nikosiowi bardzo potrzebna jest terapia. 
Sytuacja Ani i Nikosia jest nadal bardzo ciężka. Dla nich obojga zbliża się niezwykle trudny czas - pierwsza rocznica ich rodzinnej tragedii i pierwsze samotne święta. 
Gdyby Ania w te święta chociaż nie myślała o tym, za co opłaci rehabilitację dziecka w nadchodzącym roku...

Dziękuję Wam w imieniu Ani i Nikosia.




9 komentarzy:

  1. Aga link nie działa.
    Popraw bym mogła przysłowiowego "piątaka" wpłacić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka, u mnie działa - i z treści wpisu i z banerka siepomaga z lewej strony na górze strony.

      Usuń
  2. U mnie też nie działają:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego:(

    To inaczej:

    wejdźcie na www.siepomaga.pl

    dalej: potrzebujący

    w okno wyszukiwarki osób, które czekają na pomoc wpiszcie: Panny młode dla Nikodema

    Teraz MUSI zadziałać

    (u mnie linki działają)

    OdpowiedzUsuń
  4. klikam w obrazek i normalnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewielką kwotą, ale pomożemy..... I pozdrowienia dla Franka...
    Nie piszę tu wcale, ale wiernie czytam, kibicuję i wspieram.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też działa - skorzystałam...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam w imieniu Ani.
    Zawsze można na Was liczyć.
    Na siepomaga jest już 1.502 zł!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mało czasu zostało...
    martadela

    OdpowiedzUsuń

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję