wtorek, 3 lutego 2015

Taki zwyczaj

Starym Kossowskim zwyczajem postanowiliśmy jak co roku wziąć udział w konkursie Blog Roku 2014. Tym razem blog Frania startuje w kategorii 'Życie i społeczeństwo'. 

Każdego, kto dzięki temu konkursowi zajrzy tutaj, zapraszamy, do poznania losów naszego Franka, mistrza w pokonywaniu przeszkód i czarnych scenariuszy.

Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcecie zagłosować na blog Frania.

Aby to zrobić należy wysłać  
SMS o treści C11591 na numer 7122

W tym roku cały dochód z smsów zostanie przekazany Fundacji Dzieci Niczyje, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy. Koszt 1 smsa to 1,23 zł. W ubiegłym roku na turnusy rehabilitacyjne zebrano tym sposobem 39.112 zł! 
Ten podtekst charytatywny bardzo nam się podoba :)
W czasie całego konkursu można wysłać tylko 1 sms z 1 numeru a głosowanie trwa do godz. 12:00 dn. 10 lutego.

Konkurencja w naszej kategorii jest duuża i mocna, ale wierzę, że z Waszą pomocą, nie będziemy na szarym końcu ;-)

Dziękujemy za każdy głos :)


11 komentarzy:

  1. :)
    Powodzenia
    WzB

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ruszyłam ztelefonizowanych,sama wysłałam.Walecznemu z miłością swojaczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymamy za Was kciuki. Tel mamy corpo, więc se ne da :( Ale zadziałam na fb trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wysłałam rzecz jasna :-) i trzymam kciuki za powodzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ;-) ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. My też wysłaliśmy:-)
    Hania z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos oddany, z 2 numerów, trzymam kciuku :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję