poniedziałek, 6 lutego 2012

Blog Roku – III etap

Hurraa! Franki górą!:)

Od kilku dni zbierałam się do napisania tego postu, ale było tyle spraw związanych z Franiem, że jakoś głowy do tego nie miałam. Teraz jest chwila spokoju, więc czas na post.

Jutro o godz. 12 kończy się konkurs.
Już wiemy, że nasz blog nie został wyznaczony przez jurora w naszej kategorii do oceny przez Kapitułę Konkursu (w każdej kategorii z 10 blogów wyznaczano 3), ale...wyznaczony został blog innego Frania, któremu z całego serca gratulujemy i trzymamy kciuki, aby jurorzy docenili kunszt pisarski mamy i walkę Franklina o zdrowie. Życzymy Wam, abyście wygrali Nagrodę Główną:)
Franki górą!

Trwa ciągle głosowanie w kategorii Blog Blogerów. Miło mi napisać, że utrzymujemy się w pierwszej dziesiątce.
I tak nam się marzy skończyć ten konkurs. To byłby fantastyczny wynik:)
Jutro o 12 wszystko będzie jasne.

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za smsy i cieszymy się, że dzięki konkursowi nasz krasnal zyskał nowych Przyjaciół:)

4 komentarze:

  1. Aguś :)
    dobrze, że mi przypomniałaś - właśnie wysłałam SMS-a ;))
    pozdrawiam gratuluję i nadal trzymam kciuki :))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! i dalej trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, ale by było.. Ty matka chrzestna tego bloga..;-)

    Monika, dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś :))
    :))ale cudnie mnie nazwałaś :))
    ale gdyby nie Ty, Twoje zaangażowanie, Twoja walka blog Frania nie były taki fajny, nie przyciągnąłby tylu Ludzi o Wielkich Serduchach :)))
    buziaki i gratuluję 3 miejsca :)) uczciłam właśnie Wasz sukces kubkiem gorącej czekolady (jak szaleć to szaleć)
    buziaki
    i jeszcze raz gratuluję
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję