środa, 17 czerwca 2015

Frankowe ściganie

Od dłuższego czasu słyszymy wokół (jakże słuszne) uwagi, że musimy znaleźć czas tylko dla siebie, coś zrobić dla siebie, swojej kondycji i zadbać o siebie. Szukając motywacji do działania wpadłam na pomysł, który genezę swą ma w wyniku MRI Frania. Jak ostatnio pisałam, chłopak nasz nie powinien chodzić (wczoraj wynik MRI wprawił w zdziwienie kolejną panią doktor). Od początku życia jest rehabilitowany, ciężko pracował i pracuje nadal. 
Trzeba nam brać przykład z syna, nieprawdaż? 
Prawdaż.
W związku z tym wpadłam na pomysł utworzenia na Endomondo rywalizacji Frankowe ściganie. Ruszy ona jutro (18.06), krótko po północy (i pewnie dopiero po uruchomieniu będzie widoczna), trwać będzie do 30 września. Cel rywalizacji jest bardzo damski - najwięcej spalonych kalorii. 
Trzy miesiące biegania/jazdy na rowerze/marszu/spaceru - co kto lubi. Ilość dyscyplin jest nieograniczona.
Będzie nam, staruszkom, raźniej tak w towarzystwie dbać o kondycję. 
A przy tym jaka motywacja!
Jest nas w tej rywalizacji już pięć osób.
To jak, przyłączycie się?
W qpie wszak raźniej :)

EDIT 19.06
Rywalizację można znaleźć tu:
https://www.endomondo.com/challenges/23063147
Jest nas już 47 osób!!!
Frankowa ciotka, Kwiatkosia, wykona specjalnie dla zwycięzcy wyzwania nagrodę - rękodzieło!! :)
Dziękujemy, Agnieszko :)

11 komentarzy:

  1. chciałabym bardzo przyłączyć się, ale nie mogę znaleźć rywalizacji o tej nazwie :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, już wiem dlaczego!
      Start:2015-06-18 00:08
      Koniec:2015-09-30 00:08

      Ufff.... to pierwsza rywalizacja w zyciu. Błąd początkującego.
      Ruszamy jutro po północy :)

      Znalazłam na Endomondo 58 kobiet z Twoim imieniem i nazwiskiem.. No i któraś Ty, któraś?? ;-)

      Usuń
    2. Na szczęście Agnieszki z Twoim nazwiskiem są tylko dwie ;)
      ach, co to będzie za rywalizacja, już łapki zacieram i nóżki rozgrzewam! :D

      Usuń
    3. Ha ha, już się boję :)
      Ekipa jest mocna - już 14 osób :)

      Usuń
  2. Kochana, ja bardzo chętnie, rower to mój ukochany sposób poruszania się, ale ja jestem z tych technologicznie zacofanych i nie mam endomondo :-)

    Ale jeździć z Wami będę i tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://dzieci.pl/kat,1024265,title,Dofinansowanie-dla-uczniow-niepelnosprawnych,wid,17646126,wiadomosc.html?smgputicaid=615127

    OdpowiedzUsuń
  4. Już 30 osób jest z nami.
    Dziękujemy, że się przyłączacie.
    Teraz to dopiero mamy nadzór...;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie potrafię się przyłączyć...
    Proszę o pomoc... Może, zaproscie mnie do rywalizacji...
    Kasik - na edomondo

    Ciocia, która czyta, ale jeszcze.nigdy nie komentowala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pędzę szukać Cię, ciotko droga ;-)

      Usuń
    2. Jeśli KASIK (pisane wielkimi literami), to już Cie zaprosiłam. Obyś to tylko była Ty ;-)
      :)

      Usuń
    3. Jestem :))))))
      Jestem tymi małymi literami ;)
      Pozdrawiam :)
      Ciotka

      Usuń

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję