wtorek, 5 czerwca 2012

Medialny ciąg dalszy sprawy zbiórek publicznych

Sprawą "nielegalnych zbiórek publicznych" zainteresowały się media.
Jutro w Bydgoszczy wywiadu udzieli Babcia Gosia, rodzice Zosi zaś będą się wypowiadać w Bielsko-Białej. Materiały zostaną następnie ekspresem przesłane do Warszawy i najprawdopodobniej już w jutrzejszym wydaniu Interwencji ukaże się reportaż na ten temat.
Trzymamy za Was kciuki!!!


Nie chciałam tej informacji podawać pod dyskusją w poście sprzed kilku dni, aby ta informacja nie umknęła.

31 komentarzy:

  1. male sprostowanko w obie sprawy poprowadzi telewizja Polsat, a reportaż ukarze się prawdopodobnie jutro w programie "Interwencja"

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobrze że media zainteresowały się tą sprawą.. takie rzeczy trzeba nagłaśniać..

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za Babcię Gosię i Rodziców Zosi!!!! Kochani jestem z Wami całym sercem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie!!! myślę że powinniśmy my jako rodzice chorych dzieci wysyłać list babci Gosi do odpowiedniego ministerstwa, jak zapchamy im skrzynki szybko wezmą się do roboty...

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję:-)
    Dorota mama Zosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, nareszcie ktoś może spojrzy uważniej na ten absurd, który krzywdzi i tak skrzywdzonych!!! Będę pilnowała, żeby obejrzeć i trzymała kciuki za babcię Gosię i rodziców Zosi! Mam nadzieję, że to dopiero początek wielkiej kampanii medialnej, która zakończy się z chwilą zmiany przepisów i ustaw na takie, które pozwolą legalnie pomagać drugiemu człowiekowi!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapewnim Was, że na tym reportażu się nie skończy:-)
    Tak się składa, że prowadze fundację i wraz z innymi insytucjami przygotowujemy ogólnopolska akcję, na razie to nie oficjalna informacja.
    Jako insytucje możemy znacznie więcej zdziałać.

    Jak się komuś nie uda się obejrzeć reportarzu to bedzie do obejrzenia na stronie www "interwencja" - w razie czego pojutrze podam link.

    Pozdrawiam.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota, link musi być koniecznie bo my Polsatu nie mamy, choroba.

      Usuń
  8. Uwaga uwaga, babcia Gosia i my bedziemy w dzisiejszych wydarzeniach Polsatu o godzinie 18.50:-)

    I najnowsze niusy!!!!!
    Babcia Gosia został uniewinniona a sprawa umożona!!!!!

    Huraaaaaa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam całym sercem ...w imieniu swoim, córki, zięcia i głównego bohatera tego zamieszania KUBUTKA !!!Za słowa wsparcia, otuchy , ZA WAS KOCHANE ANIOŁY DZIĘKUJĘ..Nie mam wiedzy, jak to wyjdzie medialnie...to pierwszy krok i SUKCES ogromny. Wreszcie sen spokojny i sprawiedliwość nastała. Jezu, może uda się pchać sprawę dalej, aby godność tych słabszych została zachowana . Za czas jakiś, na dniach na sto procent rozpocznie się szukanie KAPUSIA, który donos złożył...podły, obrzydliwy. DAMY RADĘ , MUSIMY , i żaden łajdak nie będzie kopał słabszego...
    Okazałam dzisiaj swoje "oblicze mało wyjściowe"...trudno, jak mus , to mus !!!
    Buziaczków milion dla Was Wszystkich...i jakby , co...babcia siły mieć będzie...zawalczymy o swoje...o dzieciaczki i staruszków, o słabych , zmęczonych...jakiem babcia obiecuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babciu Gosiu - tak jak Ci pisałam, os samego początku wierzyłam, że wygrasz tę sprawę, że oskarżenia zostaną wycofane.
      Jak Cie poznałam od razu wiedziałam, że z Ciebie prawdziwa Babcia Dynamit - mam nadzieję, że nie gniewasz się na mnie za to okreslenie:)

      Usuń
    2. Własnie oglądam....cieszę sie, że telewizja pomaga Wam...

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. w wiadomościach ino - tez nie ogladałam, bo Polsatu nie mam a przez sieć prędkośc tak marna że TV on-line mi nie chodzi:( Liczę na relację:)
      Trzeba teraz ino polować na Interwencję

      Usuń
  11. za kilkanascie minut podam linka by obejrzeć Gsieńkę, Kubusia i Czesia:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawaj ciocia, dawaj, bo czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I super ! będę oglądać ! Cały czas jestem z Wami

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie dopiero popołudniu będą dostepne film, mozna go oejrzec tu:

    http://www.ipla.tv/2012-06-05-takie-prawo-zbiorka-nielegalna/vod-5544027

    I jeszcze jdna wazna sprawa, właśnie otrzymałam oficjalną odpowiedż z MSW i okazuje się, że te donosy to pic na wodę, bo ani ja ani Gosia nie przeprowadzałysmy zbiórek publicznych.

    Treść pisma niebawem umieszcze ne stronie Zosi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to pic na wodę?? To o co chodzi???
      matko, nic z tego nie rozumiem.
      Czekam z niecierpliwościa na publikacje pisma.

      Usuń
  15. Tylko na terenie Polski mozna ogladac....

    OdpowiedzUsuń
  16. Pismo z MSW zanjduje sie na stronie Zosi.
    Nie zwykle zbulwersowała mnie wypowiedz prezesa Fundacji dzieciom "Zdążyć z Pomocą", bo stwierdził publicznie, że jakiekolwiek zbiórki można organizować tylko przez fundację - to kompletna nieprawda, bo nie każda zbiórka jest zbiórką publiczna co z resztą chwile potem wyjaśnia pan Cezary Gawlas (Dyrektor Departamentu Zezwoleń i Koncesji MSW).

    Szkoda, że prezes Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" zapomniał w swojej wypowiedzi dodać, że jego fundacja do dnia dzisiejszego nie ma takiej zgody z MSW, więc ja pytam gdzie mam o tę plastelinę prosić? Samej mi nie wolno, fundacja, w której jest Zosia podopieczną, również nie ma ma takiej zgody z MSW…może Świętego Mikołaja mam prosić, chociaż kto wie czy on ma taka zgodę z MSW ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dorotko a mi się nic nie wyświetla. Piszę "brak postów". :-(
    A w Interwencji dziś coś innego dali.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie ci sie nie wyświetla?
    A link do wiadomosci to:

    http://www.ipla.tv/2012-06-05-zbiorka-nielegalna/vod-5544027

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, dzięki widziałam dziś. Króciutko tam tylko dali.
      Ale to, co mówisz, że na Twoim blogu jest, pismo od MSW. Mi się otwiera strona i piszę, brak postów. Chyba, że jakiś masz inny blog, a ja gapa jestem. :-)))
      Ale nie ważne, ważne, że już macie z tym spokój. Szkoda tylko tych nerwów Waszych, ale nas wszystkich to czegoś nauczyło.

      Usuń
    2. http://www.pomagamyzosi.pl/?p=8501

      Usuń
  19. Anioły, raz jeszcze dziękuję za te kciuki trzymane mocno..Kurcze, trzeba zawsze mocno się potłuc, by cel uzyskać...Nikt nie mówił, że będzie łatwo,...ale żeby z babci gangstera zrobić, z Czesia łobuza...przesadzili zdecydowanie.
    Agusia, trzymam kciuki i modlę się o Wasz spokój, zbycie domu i wejście w nowy etap. Wszystko tak trudne, że można się normalnie udusić ..Wierzmy, że i Wam się uda...MUSI...NORMALNIE MUSI >>>i już
    Miliardy buziaków, ukłon do ziemi za wszystko, za Was Anioły..
    Link aktywny do wstawki z Wydarzeń w POLSACIE jest aktywny póki, co na moim blogu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko, dziękuję Ci.
      Wierzę, że nam też się uda.
      MUSI SIĘ UDAĆ!!

      Usuń

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję