sobota, 9 czerwca 2012

Franio pisze list o Terapii Wietrzenia Mózgu

Kochane Ciocie, kochani Wujkowie,

powiem Wam, że wcale nie zamierzam być dorosły. Dorosłych to chyba bardzo trudno jest uszczęśliwić. My dzieci aż tak dużo do szczęścia nie potrzebujemy, o czym dorośli często zapominają.  Mi i Natalce na przykład wystarczy  terapia u Cioci DomPodSosnami.
Zaraz wszystko opowiem po kolei.

Z rodzicami coś ciężko nam się ostatnio dogadać, jacyś tacy nerwowi się zrobili. Boże, jak dobrze, że ja mam takie fajoskie Ciocie i Wujków! Jak dobrze, że Wy czuwacie:)
Ciocia DomPodSosnami wpadła na fajoski pomysł. Zadzwoniła do mamy i powiedziała, że zaprasza nas, żebyśmy u nich mózgi przewietrzyli. Hm..nie do końca rozumiałem, o co chodzi. Mama jakoś dziwnie nie powiedziała, że 'nie', bo to-tamto-i-owamto, tylko zgodziła się! Trochę się bałem tego wietrzenia mózgu, bo myślałem, że znowu do jakiegoś lekarza jedziemy - jazda samochodem trwała długo, no i płakałem całą drogę. Myślałam, że rodzice zrezygnują, bo będą mieli dość. Ale nie, nie poddali się. A chłopaki na turnusie mówili, że długie wycie sprawia, ze rodzice się poddają. No to moi są chyba z innej bajki. Tylko jeszcze nie wiem z jakiej.

Buszuję w hyzopie

Spacer po lesie
W każdym razie pojechaliśmy do cioci i wujka przewietrzyć mózgi. Gdy tata zatrzymał auto w wieeelkim lesie, myślałem że oszaleję z radości! Ta ciocia moja to wcale nie jest lekarką! Aż dałem jej za to buziaka! Mama mówi, że jest Naczelną Szamanką. Nooo dobra, niech i tak będzie, w każdym razie terapia cioci DomPodSosnami baaardzo mi się podobała. Jeździłem traktorem i wózkiem, dużo biegałem i to na bosaka!! 
Głaskałem pieska cioci i wujka, miałem ręce całe czarne czarne, spodnie brudne a ciocia z wujkiem tylko mówili, że pięknie wyglądam. Fajoscy są!!! Jejku, jakby mnie tak zobaczyła pani doktor to by pewnie powiedziała, że terapia wietrzenia mózgu jej się wcale a wcale nie podoba. A ja uważam , że jest najlepsza na świecie!! I jadłem pyyyszny chleb, który ciocia upiekła, i z konfiturami cioci! I to wszystko tak mi smakowało! I piłem herbatkę z sokiem z truskawek, i to prosto z kubka - coraz lepiej mi to idzie. I tylko raz się spawiłem, ale dlatego, że tata chciał, żebym już szedł spać a ja nadal chciałem wietrzyć mózg. 
Proszę Was, powiedzcie rodzicom, żeby mnie zapisali na stałe na terapię do cioci DPS, coooo? Natalka też mówi, że jej sie bardzo podobało. Taką fajoską terapię powinny mieć wszystkie dzieci na świecie. I te zdrowe i chore. Bez wyjątku.

Kochane Ciocie, kochani Wujkowie, 
Wy to wszystko na pewno wiecie, Wam nie trzeba tego mówić, ale powtórzcie to innym dorosłym, którzy zapomnieli o tym: dzieciom nie trzeba laptopów, komputerów, oglądania telewizji przez pół dnia i innych dziwnych rzeczy. Trzeba rodziców po cudownej Terapii Wietrzenia Mózgu! I dzieciom też trzeba ją regularnie aplikować. A co:) 

Ciociu kochana, dziękujemy Ci za zaproszenie!!!!!

Całuję Was mocno
Franio

Najlepsza Siostra na Świecie
Najlepsza fura na świecie (zaraz po traktorze)! Mało pali a ile radości sprawia:)

Nie wiem, co ręce mają wspólnego z mózgiem, ale im dłużej stosowałem Terapię Wietrzenia Mózgu tym brudniejsze były moje ręce:) 

Mama powiedziała, że trzeba wykorzystać okazję i dużo biegałem bez butów. Ale łaskotało!!:)

Przewietrzony mózg szybko chce iść spać:)



21 komentarzy:

  1. Super wyjazd, widać, że Franio przeszczęśliwy, wyluzowany i tyle nowych doznań :) Pozdrawiam serdecznie Frania i dzielnych rodziców!

    OdpowiedzUsuń
  2. Franiutku - Naczelna Szamanka DPS już za Tobą tęskni, choć dzisiaj się widzieliśmy! Mam nadzieję, że uda mi się przekonać teraz Twoich Rodziców do nieco dłuższej Terapii Wietrzenia Mózgu. ;)) I mam nadzieję, że będziesz najbrudniejszym, najszczęśliwszym i najzdrowszym chłopaczkiem w całej Polsce! Bo Natka to już jest królową Kwiatów przecież. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. DPS-kocham Cię za to-Prababka Frania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się kochana. :)) Pozdrawiam najserdeczniej! :D

      Usuń
  4. Och, rewelacja! Gratuluję, Franiu, takiej wspaniałej terapii i takich ludzi dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Franiu w takim razie życzę Ci, abyś jak najczęściej wyjeżdżał z Natką i Rodzicami na Terapię Wietrzenia Mózgu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciociu z Domu Pod Sosnami jesteś wspaniała.
    Franiu - zazdroszczę terapii :)
    Natko - pięknie Ci we wianku!!!
    Jowita

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie, wspaniale i Franiu ode mnie podziękuj Cioci z DPS- za wspaniały pomysł- to było Wam potrzebne,a Ty Dzielny Franiu- byłeś tam szczęśliwy- Cudownie :-) Mam nadzieję, ze Twoi Rodzice też odpoczęli i mają więcej energii i choć ciut ciut tak śmieją się jak TY :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Franiu - Twoja siostra jako kwiatowa wróżka jest najpiękniejsza na świecie! :-) I wiesz co... namawiaj Ty rodziców na takie wietrzenie mózgu przynajmniej dwa razy w roku!. Im to nawet bardziej niż Tobie potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Franiu jak najwięcej terapii wietrzenia mózgu.
    Cudownie że oderwaliscie się od rzeczywistości.
    Fotki super
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo, że ciocia DPSia jest najlepsza na świecie . Fotki cudne i widać na nich, że Franio był tam przeszczęsliwy. Wiadomo - ziemia Lubuska jest przecież bardzo piękna a gościnność Depesi znana. Całuski od forumowej babci.
    Mama Asi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Wam więcej takich terapii, i dużo zdrówka i uśmiechów dzięki nim dla Was i Frania, piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Franio no widzisz jednak Mamusia wie co dobre, mam nadzieję że mamusia też skorzystała z terapii wietrzenia mózgu i odpoczęła trochę. FRaniu a tobie życzę więcej takich fajoskich terapii i żebyś w drodze już nie płakał

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochani, zdjęć mamy ogromnie dużo. Franula ogladając je ma rogala na buziaku:) Jak widzi traktor zaraz jest "uuu" lub "kukuku" - tak Franulek mówi, gdy bardzo cos przezywa.
    Rodzice wypoczęli, a jakże. Niestety już wpadliśmy w szpony stresu.
    Powiem Wam, że mózgi najlepiej nam się przewietrzą, gdy znajdzie sie kupiec na nasz dom.. W tym tygodniu znowu czeka nas wyjazd do Opola. Już nawet nie chce mysleć, co się będzie działo w podróży i ile kasy znowu pójdzie z budżetu.Ale nic to. Dobrze, że możemy jechać.

    Wszystkie uściski jak zawsze przekażę robaczkom:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciotka DPS dziękuje zarumieniona za wszystkie pochwały - nie zasłużyłam, słowo! To Natka i Franek zasłużyli, bo sa naprawdę wyjątkowi!
    Aga - Ty się niestresuj, bo wiesz, jak coś to znajdziemy Wam pracę u nas, w polu sie człowiek naprawdę odstresowuje! ;))
    Póki co, mieszam i zaklinam i spluwam przez lewe ramię w tył. Będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłuzyłaś, zasłuzyłaś:)

      Zaklinaj i spluwaj, ciotka;-)

      Usuń
  15. Zdjęcia wszystko mówią! Buziaki dla Was i kochanej Ciotki DPS!

    OdpowiedzUsuń
  16. Az serce sie raduje jak sie widzi takiego szczesliwego dzieciaczka:) Fajna ciotke macie.Usciski i dla niej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U ciotki DPS fajosko jest! :) Sami sprawdziliśmy, dzieci biegały aż miło i wcale a wcale nie chciały iść spać!
    Buziaki dla Franusia i Najwspanialszej Siostry na Świecie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Kajuś, Jaddis , dziękuję:)

    Multanko, chyba jakiś fanklub ciotki DPS czas utworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ cudnie:) Dzieciaki roześmiane wyglądają na baaardzo przewietrzone;) Mama widać zadowolona:) No i ciocia kochana:) Oby jak najczęściej było Wam tak radośnie i przyjemnie.Z całego serca Wam tego życzę.Franulowi wystarczy skarpetki zdjąć i zadowolony hi,hi;) Trzymam kciuki za dom.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję