środa, 3 kwietnia 2013

O Natce przede wszystkim

Trzymamy kciuki z całych sił jutro o godz. 9:00, bo Natalka zaczyna pisać test szóstoklasisty.
Pierwszy ważny egzamin w jej życiu. 
Hm...czy faktycznie pierwszy? Nasza dziewczynka w ostatnich 4 latach zdała kilka zdecydowanie trudniejszych i ważniejszych egzaminów. Brak skali, by ocenić ich wynik.
Dziś mogę napisać, że ogromnie się obawialiśmy, jak Natka odnajdzie się w Opolu, jak da sobie radę w kompletnie nowym środowisku. Dała radę. Oczywiście swoją cenę za to płaci codziennie, ale o tym napiszę kiedy indziej.
Krótko mówiąc jutro trzymamy kciuki za Natkę i wszystkich szóstoklasistów!:)

***
Franiutek rozpoczął dzisiejszy dzień wizytą u pana doktora. Zmiana leków i...oby tym razem pomogło.
I żeby apetyt wrócił, bo nasz chudzina nie ma już za bardzo z czego chudnąć.
***
Bardzo ważna Franiutkowa sprawa, za którą prosiłam abyście trzymali kciuki przed świętami miała dziś swoją drugą odsłonę - wszystko jest na dobrej drodze! Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła napisać, że jest finał najlepszy z możliwych i wreszcie opiszę, o co chodzi.



46 komentarzy:

  1. Natka to jest dla mnie taki wzór siostry. Jest niezwykłą dziewczyną. No i oczywiście trzymam kciuki za jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natko,trzymamy kciuki jutro:))))))))
    Pozdrowienia rowniez dla Frania:)
    Ciotka Aneta :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciskam! Z całych sił zaciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. TRZYMAM KCIUKI!!!!!!!!!!!!!!!

    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Kciukam i kciuczę, POWODZENIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Natko trzymamy kciuki za ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również trzymam kciuki za Natkę i za swoją córę,która tez jutro pisze!
    Franio zdrowiej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko kciuki mocno zaciśnięte&&&&&

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj rosną nam dzieci, rosną :)

    I my trzymamy kciukasy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kciuki zaciśnięte moooocnoooo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne,że trzymamy mocno!!!Za zdolnych to przyjemność:)))Prababka

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam mocno kciuki za Natkę i ... prosze trzymać kciuki za mojego brata. :) Też jutro zdaje.
    A jemu te testy są bardzo potrzebne, bo chce się dostać do gimnazjum z bardzo wysokim poziomem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za Natkę-da radę. Trzymam kciuki też za Frania zdrówko. Pozdrawiam, a jeszcze trzymam kciuki za pozytywne wieści w tajemniczej sprawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za NSWG (Najlepszą Siostrę W Galaktyce)? Trzymam z całej siły!!!! &&

    OdpowiedzUsuń
  15. Natko droga!!
    Wiem dobrze, co przeżywasz, bo jestem (z tego co pamiętam) PIERWSZYM rocznikiem który pisał ten test 6-klasisty na poważnie!
    Dlatego kochana Natko - dużo spokoju i czytania dokładnego zadań, a będzie dobrze!!
    *kopie wirtualnie Natkę w miejsce, gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę*
    POWODZENIA!!

    Justyna zwana Neen :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym, żeby moja Lilka była taka jak Natka :)
    Czasem jest... a czasem wcale. No ale ma dopiero 6 lat.
    Kciuka będę trzymać mocno! Ale jednego, bo drugą ręką będę robić tort :)
    Ściskam mocno i życzę sukcesów na testach!
    Jowita

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę trzymała kciuki za Natkę i za wszytskich szóstoklasistów, gdyż sama jutro będę na takim egzaminie. Co prawda w charakterze "pilnowacza", ale...jednak :) AnSi

    OdpowiedzUsuń
  18. Natka da sobie wprawdzie super radę bez naszych kciuków, ale tak pro forma będziemy trzymać :) Nic się nie martw, wszystko Ci świetnie wyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Natalko, wysyłam wirtualnego kopniaka na szczęście! POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  20. to jutro zaciskam kciuki za Natke i mojego brata :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mocno zaciskam kciuki za Natkę, mocno :)
    edi

    OdpowiedzUsuń
  22. Się_wie. Kciuki w gotowości :)
    Natka - trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  23. No to jutro trzymamy kciuki za Natalkę,
    a właściwie dwie:-)
    Powodzenia Hania z chłopakami
    Zdrówka dla Franuli

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamiętam jak ja się tym egzaminem stresowałam... Masakra jakaś! Pewnie już śpisz, więc spokojnych snów Ci życzę. A jutro kciuki będę trzymała, żeby temat jakiś fajny był :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam śpię;-)
      Jeszcze dużo mam do zrobienia;-)

      Usuń
  25. Dziękuję Wam bardzo:) Rano przekażę Natce ile osób kciuki za nią trzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Natalia,
    trudno (domyślam się) być osobą z autyzmem, trudno (domyślam się) być rodzicem dziecka z autyzmem, ale trudniej niż rodzicem jest być siostrą/bratem - to wiem.
    WIELKI SZACUN DLA CIEBIE
    Jutro Twój wielki dzień - nie będę trzymał kciuków, żeby któregoś dziecka nie upuścić ;-), ale będę o Tobie myślał, a Ty myśl jutro TYLKO o sobie - ZASŁUŻYŁAŚ.
    Powodzenia!
    Radek (ten, co tak Twojego Frania torturuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymamy kciuki. Na pewno wszystko pójdzie bardzo dobrze. Farniowi dużo zdrówka. Łączymy się z chorobą we wspólnym gilowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Natka trzymam za Ciebie kciuki i za swojego syna który też pisze testy,i za wszystkich 6-klasistów:)!
    Buziaki dla Francika koffanego:)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  29. Kciuki dla dzielnej, mądrej i pięknej Natki!!! Całusy dla Frańcia, naszego słodziaka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymam kciuki tak za Natulkę jak i za Franiuszka :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzymam kciuki za Natalię, ciężko mi się aż pisze, ale warto!!!
    Uściski :*
    Proszę o relację jak poszło!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla Natusi to tylko potwierdzenie swojej wspaniałąosci choć doskonale wiem że w środeczku jej samej same emocje :)
    NAtuniu gdyby Twoi rówieśnicy choć w połowie byli tacy jak Ty Świat był by o wiele łątwiekjszy dzielna dziewczynko

    zobaczysz ze test to tylko formalność :)
    rok temu moja córcia też go pisała - było fajnie

    chudzielcu Franielcu - proszę zacząć jeśc bo jak ciocia Monia wpadnie to tą mała dupkę obije - zaraz (mam nadzije) wiosna wpadnie z impetem i kto będzie miał grać w piłę???? ja się zapytowywyuję?


    całychy

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziecię zwinęło matce marynarkę czarną i poszło pisać.
    Jaka ona dorosła dziś rano się wydawała!!

    Mam nadzieję, ze przed wyjazdem do pracy jeszcze się z nią zobaczę i dam znać jak było.

    OdpowiedzUsuń
  34. To taka małą , pierwsza ,,matura,, - życzę powodzenia, na pewno taka mądra dziewczyna poradzi sobie bardzo dobrze i życzę ,,40,, :)
    Mój syn teżwłąśnie dziś pisze ten sam test :)

    Pozdrawiam :)

    -a właściwie to już po...

    OdpowiedzUsuń
  35. Z całych sił trzymam kciuki za Natalkę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. I jak test poszedł? Kciuki trzymane od samego rana!
    Śliczna ta Twoja córcia i synio. Czasem sobie wpadam, żeby trochę na nich popatrzeć i naprawdę trzeba przyznać, że Natka zdała już ważniejsze egzaminy.

    To teraz ściskam kciuki na nowo... za Franusiowy apetyt.

    Pozdrowienia,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. No i??? Trzymalam mocno, musialo pomoc! Choc Natka to tak madra dziewczyna, ze i bez kciukow na pewno swietnie sobie poradzila.

    Aga, ile franio wazy? Nie wydawalo mi sie, zeby byl przesadnie chudy, choc moze to kwestia ujecia na zdjeciach. Kasper znowu troche zjechal na wadze i pewnie bedziemu musieli wrocic do tuczenia Fantomaltem:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Franula waży ok 12700.
      Szału nie ma.
      Franula nie może jeść Fantomaltu bo go brzuszek b boli potem.

      Usuń
  38. no i jak, no i jak? Bo mocno ściskałam i myślę ciągle :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I jak samopoczucie po teście? No cóż, taki los rodziców, że dzieci dorośleją :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Natalia, jak poszło?! :)
    Zresztą, co ja pytam, na pewno poszło świetnie. Tylko pytanie- JAK świetnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo dziękuję za trzymane kciuki o 9.00 :)
    Egzamin był łatwy chociaż , kiedy zaczęłam sprawdzać zadania zamknięte to stwierdziłam , iż popełniłam kilka nie głupich , lecz idiotycznych błędów [odpowiedzi były dostępne już od godziny 12 w internecie]. Ale cóż z tym niestety trzeba się liczyć na egzaminach.Jeśli bardzo dobrze pójdzie to możliwe , że uzyskam 36 pkt.Niestety nie wiem jak poszła mi część otwarta z języka polskiego.Wiadomo każdy z uczniów pisze inaczej swoje wypracowania.
    ***
    A'propos dzisiejszego posta stwierdziłam , że ja go napiszę po spędzionm dniu z Franiem.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za trzymane kciuki :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Drogi Anonimowy Gościu,
bardzo proszę, podpisz swój komentarz swoim imieniem, aby łatwiej było mi na niego odpowiedzieć.
Dziękuję